Call Center
Είναι γεγονός ότι στο χώρο των επιχειρήσεων ένα από τα πιο βασικά θέματα αποτελεί η επιλογή κατάλληλου συνεργάτη για την ανάθεση υπηρεσιών Call Center(Outsourcing Call Center servises). Η σωστή επιλογή αποτελεί ίσως την πιο σημαντική στρατηγική σχεδιασμού ώστε η επιχείρησή σας να λάβει τη βέλτιστη δυνατή ποιότητα στο χαμηλότερο κόστος για τον χρόνο ακριβώς που τις χρειάζεστε.
Αυτοματοποιημένες διαδικασίες
Υπάρχει η δυνατότητα μέσω προσωπικών υπολογιστών να απαντά τις εισερχόμενες (inbound) κλήσεις, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα εξερχόμενες (outbound) κλήσεις (καμπάνιες) μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας.